Uspješno realizovan program: „Upravljanje konfliktima u radu interne revizije“
Dana 23.decembra 2025. godine, u digitalnom okruženju uspješno je realizovan jednodnevni program stručnog usavršavanja pod nazivom „Upravljanje konfliktima u radu interne revizije“.
Program je realizovan na zahtjev Federalnog ministarstva finansija, a učešće je uzelo stotinu internih revizora obavljaju funkciju unutar jedinica interne revizije registrovanih kod Centralne harmonizacijske jedinice Federalnog ministarstva finansija.
Glavni cilj ovog programa bio je osnažiti polaznike da efikasno prepoznaju, analiziraju i upravljaju konfliktima koji se mogu pojaviti u praksi interne revizije, te da kroz primjere i diskusiju unaprijede svoje kompetencije i doprinose stabilnijem i produktivnijem radnom okruženju u svojim organizacijama.
Program je realizovan kroz interaktivnu online sesiju u trajanju od dva sata, koja je obuhvatila:
• identifikaciju najčešćih situacija konflikta u radu interne revizije,
• tehnike prevencije i rješavanja konflikata,
• praktične smjernice za primjenu u svakodnevnom radu.
Nakon završetka obuke polaznici su istakli zadovoljstvo kvalitetom sadržaja, relevantnošću teme i mogućnostima primjene stečenih znanja u praksi.